9 listopada 2019

FAQ | PYTANIA I ODPOWIEDZI

Zanim zadasz pytanie – upewnij się, że poniżej nie znajdziesz już odpowiedzi. 🙂

 

Jak wygląda konsultacja przedślubna? 

Podstawowa konsultacja przedślubna trwa dwie godziny. Podczas spotkania (przy kawie, w ramach wideorozmowy, forma zależy od Was), rozwiewam Wasze wątpliwości, zależnie od Waszych potrzeb. Przykładowo:

  • sprawdzam umowy z podwykonawcami i sugeruję zmiany do wprowadzenia,
  • pomagam opracować harmonogram poszczególnych działań przedślubnych,
  • proponuję możliwości koloru i/lub motywu przewodniego, dopasowanego do sali weselnej, Waszych upodobań i innych czynników,
  • odpowiadam na dręczące Was organizacyjne wątpliwości.

Czy konsultacja przedślubna jest zobowiązująca? 

Absolutnie nie. Konsultacja przedślubna to odrębna usługa. Nie zobowiązuje Was do skorzystania z usługi organizacji, czy koordynacji. Jeśli jedna okazuje się być dla Was niewystarczającą, możemy umówić się na kolejną – na tych samych zasadach.

Ile kosztuje usługa organizacji i/lub koordynacji ślubu? 

Cena usługi organizacji ślubu i wesela, uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od zakresu moich obowiązków. Czy organizacja jest kompleksowa, od A do Z? Czy jakąś część organizacyjnych spraw – chcecie wziąć na siebie? Czy coś jest już załatwione, ustalone – jeszcze nim przyszliście do mnie? Czy macie jakieś życzenia dodatkowe, czy potrzebne będą dodatkowe osoby do pomocy? Te i wiele innych czynników, składają się na finalną cenę. Szczegółową wycenę możecie uzyskać, wysyłając zapytanie: kontakt@powaszemu.pl.

Jak rozkładają się poszczególne koszty?

Przy podpisywaniu umowy, wpłacany jest zadatek, w wysokości 20% całej kwoty z umowy. Macie na to 7 dni. Po dokonaniu wpłaty, rozpoczynam swoje działania, ustalone w naszym harmonogramie. Pozostała część kwoty dzielona jest na ilość miesięcy, które pozostały do ślubu. Taki system pozwala rozłożyć wydatek na równe części, w stałych odstępach czasu.

Co dokładnie robi wedding planner w dniu ślubu?

Tutaj można wymieniać bez końca, odsyłam do tekstu na blogu:

Co robi wedding planner w dniu ślubu?

Co dokładnie robi wedding planner w procesie organizacji ślubu? 

Tutaj również odsyłam do bloga:

Komu potrzebny jest wedding planner?

Czy wedding planner podejmuje jakieś decyzje samodzielnie? 

Co do zasady – NIE. Każda decyzja w toku organizacji ślubu – należy do Was. Jedynie podsuwam propozycje, sugeruję, wskazuję inne rozwiązania. Ostateczna decyzja zawsze, absolutnie zawsze, jest Wasza.

Czy wedding planner może uczestniczyć w spotkaniach z usługodawcami, zamiast mnie?

Oczywiście, że tak. Mogę Was w tym zastępować. Kwestia uzgodnienia. Finalna decyzja – i tak należy do Was.

Czy wedding planner gwarantuje jakieś rabaty ze strony firm? 

Owszem, jest to możliwe – w przypadku zaufanych, rekomendowanych przeze mnie firm. Nie jestem w stanie jednak zapewnić Wam zniżek przy każdej usłudze. Wszystko zależne jest od sytuacji i ustaleń.

O co warto zapytać wedding plannera, zanim podpiszemy umowę? 

Temat rzeka! W pierwszej kolejności spytajcie, czy możecie przejść „na ty”. To wiele ułatwia, skraca dystans. Jest on ostatnim potrzebnym Wam elementem w drodze do wielkiego finału, jakim jest Wasz ślub! Warto też ustalić sposoby komunikacji oraz pory kontaktu. O ile stoję na straży Waszego spokoju, o tyle mam też odrobinę życia nie-będącego-ślubami i nuta prywatności się przydaje. Możecie również zapytać o detale, które pozornie wydają się być błahe a mają niemałe znaczenie. Często zderzam się z zapytaniem odnośnie mojego stroju podczas koordynacji. Zazwyczaj jest to czerń, jeśli jednak Para ma takie życzenie – dostosowuję się do ich wymagań, niekiedy np. do koloru przewodniego wesela. Pytania można mnożyć, jedno jest pewne – zawsze warto je zadać.

 

Wszystko jasne?

Jeśli jednak nie – śmiało piszcie!

kontakt@powaszemu.pl